Polityka prywatności – Ogólne warunki sprzedaży
OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKSPOL
Jarosław Dąbrowski
NIP 876 100 03 31
Grudziądz dnia 02.01.2018 r.
Ogólne Warunki Sprzedaży, zwane dalej „OWS”, normują zasady dotyczące zawierania i realizacji umów sprzedaży towarów przez EKSPOL Jarosław Dąbrowski z siedzibą w Grudziądzu przy ul. Chełmińskiej 117 B, zwaną dalej „Sprzedającym” na rzecz innych podmiotów, zwanych dalej „Kupującym”. OWS stanowią integralną część umów sprzedaży towarów, ofert, potwierdzeń przyjęcia zamówień do realizacji, świadczenia usług zawieranych między Sprzedającym a Kupującym, obowiązują obie Strony umowy, o ile Strony nie uzgodnią pisemnie wyraźnie odmiennych postanowień. Zmiana lub wyłączenie poszczególnych postanowień OWS może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
1.0. ZAWARCIE UMOWY
1.1. Zawarcie umowy następuje, gdy Kupujący wyrazi wolę zawarcia umowy poprzez złożenie pisemnego zamówienia, a Sprzedający złoży oświadczenie o przyjęciu zamówienia do realizacji. Zamówienie przesłane pocztą elektroniczną traktowane będzie, jako zamówienie pisemne, o ile nie ma wątpliwości, co do autora zamówienia.
1.2. Sprzedający zastrzega sobie prawo żądania od Kupującego – przed przystąpieniem do realizacji zamówienia ustanowienia – na rzecz Sprzedającego – nieodwołalnych zabezpieczeń płatności w tym także zaliczek.
1.3. Obie strony obowiązuje pisemna forma wszelkich uzgodnień.
2.0. CENA
2.1. Podstawą ustalenia ceny jest cennik towarów ustanowiony przez Sprzedającego, obowiązujący w dniu potwierdzenia przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia do realizacji, przy czym ceny wskazane w cenniku są wyrażone w kwotach PLN brutto/ netto.
2.2. Ceny wskazane w cenniku towarów Sprzedającego obowiązują na warunkach loco magazyn Kupującego na terenie Polski.
3.0. WARUNKI PŁATNOŚCI
3.1. Ostateczne warunki płatności podane są w zamówieniu lub w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji.
3.2. W przypadku, gdy w zamówieniu lub potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przewidziana jest zaliczka lub zadatek na rzecz Sprzedającego, wpłacana przez Kupującego kwota podlega zaliczeniu na poczet ceny. Realizacja zamówienia następuje w chwili zaksięgowania zaliczki lub zadatku na koncie Sprzedającego.
3.3. Zapłata ceny następuje w sposób określony w warunkach płatności.
3.4. Ustalone w zamówieniu rabaty przysługują Kupującemu wyłącznie przy dokonaniu terminowej zapłaty za przedmiot umowy.
3.5. Jeżeli Kupujący nie dokona zapłaty za dostarczony towar zgodnie z umową, wówczas Sprzedający może wszcząć postępowanie windykacyjne lub odstąpić od umowy i zażądać od Kupującego zwrotu towarów, za które Kupujący nie zapłacił. W przypadku wszczęcia windykacji Sprzedający może dochodzić od Kupującego poniesionych z tego tytułu kosztów, w tym kosztów finansowania transakcji. Sprzedający może również żądać odszkodowania, jeżeli towar został zużyty lub uszkodzony, w szczególności, gdy wartość towaru jest niższa od ceny, którą Kupujący powinien uiścić za otrzymany towar. Niezależnie od uprawnienia do odsetek oraz odszkodowania Sprzedającemu będzie przysługiwała rekompensata z tytułu poniesionych kosztów windykacji zgodnie z art. 10 ust 1 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz.U. 2013r. poz. 403, z 2015 poz. 1830).
3.6. Do czasu całkowitej zapłaty za sprzedany towar pozostaje on własnością Sprzedającego.
3.7. W razie zawarcia umowy zgodnie z pkt. 1 niniejszych OWS Kupujący zobowiązuje się do dostarczenia Sprzedającemu swoich danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa.
4.0. REALIZACJA UMOWY
4.1. Strony zobowiązane są do współpracy w trakcie trwania umowy.
4.2. Termin realizacji zamówień przyjętych zostanie określony przez strony pisemnie w zamówieniu.
4.3. W dniach, w których odbędzie się montaż, na miejscu budowy nie może być żadnej innej ekipy montażowej, poza montażystami firmy EKSPOL. W innym przypadku montażysta może odmówić wykonania usługi.
4.4. Kupujący lub jego przedstawiciel ma w obowiązku być przy rozpoczęciu montażu w celu sprawdzenia jakości towaru oraz ustalenia kierunku układania desek podłogowych (w przypadku montażu podłogi) itp. Brak obecności kupującego przy rozpoczęciu montażu jest równoznaczny z akceptacją materiału oraz kierunku układania desek (w przypadku montażu podłogi).
4.5. Montażysta może odstąpić od wykonania prac montażowych w przypadku złych warunków panujących na budowie (nierówna posadzka, zbyt duża wilgotność powietrza/posadzki, brak dostępu do wody, brak oświetlenia i inne).
4.6. Zamawiający zapewni wykonawcy swobodny dostęp do energii elektrycznej, WC, śmietnika i wody. W przypadku osiedli zamkniętych zamawiający zadba o stosowne pozwolenie na wjazd ekipy montażowej oraz miejsce parkingowe dla auta dostawczego zlokalizowane jak najbliżej lokalu, w którym mają być wykonane prace.
4.7. Od momentu dostawy towaru, pod wskazany przez zamawiającego adres, odpowiedzialność za materiał przejmuje Kupujący (Inwestor lub Klient).
4.8. Dokument potwierdzający wykonanie usługi i jednocześnie zakończenia prac jest protokół odbioru. Protokół odbioru podpisuje Kupujący lub osoba przez niego upoważniona w obecności pracowników firmy Ekspol.
4.9. W przypadku niezależnego od Sprzedającego opóźnienia w dostawie towaru, termin realizacji zamówienia zostaje wydłużony o czas trwania przeszkody uniemożliwiającej Sprzedającemu terminową realizację zamówienia. W razie opóźnienia w realizacji zamówienia, Sprzedający niezwłocznie informuje Kupującego o przyczynie opóźnienia i nowej przewidywanej dacie realizacji zamówienia.
4.10. Sprzedający ma prawo powstrzymać się z realizacją zamówienia lub jego części w przypadku posiadania przez Kupującego przeterminowanych płatności wobec Sprzedającego.
4.11. Jeżeli Kupujący zwróci bądź nie odbierze przedmiotu zamówienia z naruszeniem niniejszych OWS Sprzedającemu przysługuje prawo do dochodzenia zapłaty od Kupującego całości ceny zamówienia złożonego przez Kupującego.
4.12. W przypadku dochodzenia przez Sprzedającego zapłaty całości ceny zamówienia z chwilą uregulowania całości należności własność przedmiotu zamówienia przechodzi na Kupującego.
4.13. Dowodem realizacji zamówienia lub jego części jest dokument wydania towaru „WZ”, list przewozowy, protokół odbioru robót lub faktura VAT.
5.0 REALIZACJA ZAMÓWENIA
5.1. O ile nie ustalono odrębnie warunków odbiór przedmiotu zamówienia następuje w siedzibie Sprzedającego.
5.2. W przypadku wysyłki towaru przez Sprzedającego reklamacje ilościowe odebranych towarów mogą być zgłaszane przez Kupującego przedsiębiorcę tylko w sytuacji, gdy przesyłka odebrana nie nosiła z zewnątrz śladów naruszeń. Reklamacja pisemna winna być zgłoszona po ujawnieniu szkody nie później jednak niż w ciągu 3 /trzech/ dni od daty otrzymania towaru. Do reklamacji należy dołączyć komisyjny protokół rozbieżności wraz z kopią listu przewozowego oraz faktury.
5.3 W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia towaru koszt związany z odesłaniem towaru ponosi Kupujący na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez Sprzedającego.
5.4. W przypadku odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Sprzedającego Kupujący zobligowany jest do zapoznania się z towarem jego składzie ilościowej jak i specyfikacji technicznej. Dowodem zapoznania się z przedmiotem zamówienia jest dokument wydania magazynowego.
5.5 W przypadku nieuzasadnionej odmowy przyjęcia bądź zwrócenia towaru przez Kupującego ponowny jego odbiór następuje na koszt i ryzyko Kupującego w siedzibie Sprzedającego.
5.6. W przypadku określonych w pkt 5.4 i 5.5 Sprzedającemu przysługiwać będzie prawo do żądania zwrotu kosztów poniesionych z tytułu magazynowania w kwocie 50 zł /pięćdziesięciu złotych/ za każdy dzień.
5.7. Zmiana specyfikacji technicznej zamówionego produktu nie może ulec zmianie po 48 godzin od daty złożenia zamówienia przez kupującego.
5.8. W trakcie realizacji zamówienia polegającego również na montażu produktu kupujący zobowiązany jest udostępnić miejsce montażu przedmiotu zamówienia sprzedającemu. W przypadku nieudostępnienia miejsca montażu przez Kupującego w okresie przekraczającym więcej niż 30 /trzydzieści/ dni, po uprzednim pisemnym wezwaniu Kupującego do jego udostępnienia w dodatkowym terminie 7 /siedmiu/ dni z uwzględnieniem postanowień punktu 4. Sprzedający może odstąpić od umowy w zakresie obejmującym prace montażowe.
5.9. W przypadku skorzystania przez Sprzedającego z prawa określonego w ust. 5.8. Kupujący zobligowany jest również uregulować podwyższoną stawkę podatku od towarów i usług na podstawie faktury korygującej wystawionej przez Sprzedającego.
6.0 RĘKOJMIA I REKLAMACJE
6.1. Sprzedający udziela Kupującemu rękojmi na sprzedany towar na okres 24 /dwudziestu czterech/ miesięcy od daty dostarczenia towaru lub usługi.
6.2. Rękojmia nie obejmuje usterek, wad i uszkodzeń towaru będących następstwem nieprawidłowej eksploatacji, normalnego zużycia towaru oraz ingerencji w towar w tym jego instalacji.
6.3. W ramach rękojmi Sprzedający zobowiązany jest jedynie do usunięcia na swój koszt wad fizycznych towaru lub do dostarczenia towaru wolnego od wad, jeżeli wady te zostaną ujawnione w okresie rękojmi i powstały z przyczyn leżących po stronie producenta.
6.4. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zawiadomi pisemnie Sprzedającego o wadzie w terminie 7 /siedmiu/ dni od dnia wykrycia wady, przy czym powiadomienie musi być dokonane listem poleconym, telefaxem lub pocztą elektroniczną.
6.5. Sprzedający zobowiązuje się do podjęcia czynności dla usunięcia usterki lub wady w towarze w terminie / dni, licząc od dnia otrzymania skutecznego powiadomienia od Kupującego.
6.6. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi w razie dokonania naprawy towaru, przeróbek bez zgody Sprzedającego.
6.7. Reklamacje dot. niezgodności towaru z treścią zamówienia winne być składane przez Kupującego w nieprzekraczalnym terminie 7 /siedmiu/ dni licząc od dnia otrzymania dostawy lub wykonania usługi.
6.8. Dokumenty reklamacyjne, składane przez Kupującego, sporządzone muszą być na piśmie i zawierać: kolejny numer, datę sporządzenia, opis wady będącej przyczyną reklamacji, numer dokumentu sprzedaży /faktury Sprzedającego, w przypadku reklamacji klientowskich kserokopię dokumentu nabycia /paragon, rachunek, faktura /. Brak lub niekompletność dokumentacji skutkuje odrzuceniem reklamacji.
7.0 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
7.1. Kupujący może odstąpić od umowy w razie trwającej więcej niż 90 /dziewięćdziesiąt/ dni zwłoki Sprzedającego w realizacji zamówienia, po uprzednim pisemnym wezwaniu Sprzedającego do realizacji zamówienia w dodatkowym terminie 7 /siedmiu/ dni oraz w wypadku zmiany cen przez Sprzedającego.
7.2. Odstąpienie od umowy przez Kupującego z przyczyn innych niż wymienione w punkcie 7.1. skutkować będzie naliczeniem przez Sprzedającego kary umownej w kwocie 60% wartości zamówienia netto.
7.3. W przypadku istnienia zaległości płatniczych Kupującego, Sprzedający może odstąpić od umowy lub jej części lub wstrzymać się z realizacją zamówienia lub jego części do czasu spłaty przez Kupującego zaległych zobowiązań. W takim przypadku Sprzedający może naliczyć Kupującemu karę umowną w wysokości 40% wartości niezrealizowanego zamówienia.
7.4 Sprzedający może odstąpić od umowy lub jej części w terminie 60 /sześćdziesięciu/ dni od daty potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, w przypadku, gdy realizacja zamówienia lub jego części stanie się niemożliwa z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. Odstąpienie takie nie powoduje powstania jakichkolwiek roszczeń Kupującego poza zwrotem wpłaconych zaliczek.
7.5 W przypadku sprzedaży konsumenckiej w tym sprzedaży prowadzonej poza siedzibą przedsiębiorstwa elementów nieprefabrykowanych wyprodukowanych według specyfikacji technicznej Kupującego (np. stolarki okiennej oraz drzwiowej) zgodnie z art. 38 ust 3 (ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z póz. zm.) Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedającego.
7.6. W Sprzedaży konsumenckiej prowadzonej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego innych elementów niż wymienionych w pkt 5.8. Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od doręczenia przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny. Szczegółowy zakres praw Konsumenta w zakresie odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Sprzedającego stanowi załącznik nr 1 do OWS.
8.0 POUFNOŚĆ INFORMACJI
8.1. Jakiekolwiek informacje poufne, przez które rozumie się informacje techniczne, handlowe, finansowe, kosztowe, przekazane w związku z realizacją umowy w formie pisemnej lub na nośniku elektronicznym, nie mogą być przekazywane osobom trzecim, publikowane ani ujawniane w jakikolwiek inny sposób w okresie obowiązywania umowy oraz w okresie 3 /trzech /lat po jej wygaśnięciu lub rozwiązaniu.
8.2. W przypadku naruszenia przez Kupującego zobowiązania zachowania poufności określonego w punkcie 8.1. Kupujący zapłaci Sprzedającemu karę umowną w kwocie 50.000 zł /pięćdziesiąt tysięcy złotych/ za każdy stwierdzony przypadek naruszenia.
9.0 ZMIANA PRZEPISÓW
9.1. W ramach umowy Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy z uwzględnieniem stanu prawnego w odniesieniu do powszechnie obowiązujących przepisów prawa istniejącego na dzień zawarcia umowy.
9.2. Wszelkie zmiany stanu prawnego, o którym mowa w punkcie 9.1. będą uprawniały Sprzedającego do dokonania korekty ceny i zmiany warunków umowy, w szczególności do zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy, o ile zmiany te mają wpływ na realizację umowy.
10.0 POLECENIE ZMIANY
10.1. Poza przypadkami określonymi w punkcie 7.0. Sprzedający będzie miał prawo żądania wprowadzenia uzasadnionych zmian w umowie w zakresie terminu dostawy i/lub specyfikacji towaru lub towaru i usługi w ramach przedmiotu umowy, w przypadku, gdy Sprzedający opóźnia się z wykonaniem umowy z powodu działania, zaniechania lub niewykonania zobowiązań umownych przez Kupującego.
10.2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w punkcie 10.1. Sprzedający prześle Kupującemu w terminie 7 /siedmiu/ dni od wystąpienia takich okoliczności polecenie zmiany zawierające zmienione postanowienia umowy.
11.0 CAŁOŚĆ POROZUMIENIA MIĘDZY STRONAMI
11.1 Umowa wraz z niniejszymi OWS i Warunkami Płatności stanowi całość porozumienia pomiędzy Stronami w zakresie jej przedmiotu oraz zastępuje wszystkie uprzednie oświadczenia, oferty, umowy, porozumienia i ustalenia zawarte pomiędzy Stronami zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej.
12.0 WAŻNOŚĆ POSTANOWIEŃ UMOWY
12.1 Strony zobowiązują się, że w przypadku, gdy jakakolwiek część umowy zostanie uznana za nieważną lub w inny sposób prawnie wadliwą, pozostała część umowy pozostanie w mocy. Dotyczy to w szczególności postanowień o ograniczeniu odpowiedzialności Stron i o karach umownych. W przypadku postanowień uznanych za nieważne lub niewykonalne, Strony podejmą negocjacje w dobrej wierze w celu zastąpienia takich postanowień, o ile to możliwe, postanowieniami alternatywnymi, które będą ważne i wykonalne oraz będą odzwierciedlać pierwotne intencje Stron.
13.0 PRAWO WŁAŚCIWE I ROZSTRZYGANIE SPORÓW
13.1. Umowa będzie interpretowana i wykonywana zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej.
13.2. Wszelkie spory lub roszczenia wynikłe pomiędzy Stronami w związku z treścią lub wykonaniem umowy, których Stronom nie udało się rozstrzygnąć w drodze porozumienia w ciągu 14 /czternastu/ dni od momentu wystąpienia takiego sporu, będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy rzeczowo dla siedziby Sprzedającego, o ile umowa nie stanowi, że spory takie będą rozstrzygane przez bezstronny arbitraż lub mediacje.
13.3 W sprawach nieuregulowanych w umowie i OWS mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
14.0 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
14.1. W przypadku rozbieżności między niniejszymi OWS, a treścią potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji–pierwszeństwo mają warunki podane w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji.
14.2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia, w stosunku do treści potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i niniejszych OWS, wymagają formy pisemnej – pod rygorem nieważności.
14.3. Przeniesienie przez Kupującego praw i obowiązków wynikających z umowy na osobę trzecią, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Sprzedającego.
14.4. Niniejsze OWS zostały przyjęte przez EKSPOL Jarosław Dąbrowski.
14.5. Poniższe dokumenty dostępne są pod adresem http://ekspol.com.pl/polityka-prywatnosci.
1. OWS.
2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
3. Informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy w warunkach sprzedaży konsumenckiej poza lokalem
przedsiębiorstwa Sprzedającego.
4. Klauzula informacyjna dotycząca RODO.
Polityka prywatności- Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Ekspol Jarosław Dąbrowski
ul. Chełmińska 117b, 86-300 Grudziądz
Tel. 56 46 13 778 e-mail: biuro@ekspol.com.pl
NIP 876 100 03 31 REGON 870248841
Grudziądz dnia 02.01.2018
Prawo odstąpienia od umowy. Zawartej poza lokalem przedsiębiorcy.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jednak w przypadku zamówienia
produktów nieprefabrykowanych wykonanych, wyprodukowanych według Państwa specyfikacji technicznej lub służących do zaspokojenia
zindywidualizowanych potrzeb prawo to nie przysługuje zgodnie z art. 38 ust 3 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014
r. poz. 827 z poz. zm.)
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, co przysługuje z tytułu umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy
(np. umowy sprzedaży), w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa
weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Ekspol Jarosław Dąbrowski ul. Chełmińska 117b, 86-300 Grudziądz,
e mail: biuro@ekspol.com.pl, tel. 56 46 13 778 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład
pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe
Przykładowy formularz znajduje się na stronie: http://ekspol.com.pl/polityka-prywatnosci.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa
odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z
wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o
wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez
Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo
żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam
dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Przedmiot zamówienia winien być nam zwrócony na adres: ul. Chełmińska 117b, 86-300 Grudziądz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż
14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed
upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru lub towarów.
Polityka prywatności- Wzór formularza odstąpienia do umowy
Formularz dostępny pod przyciskiem „Pobierz pdf”…
Polityka prywatności – Klauzula informacyjna
„Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27.04.2016r (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r) informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKSPOL Jarosław Dąbrowski
ul. Chełmińska 117 B, 86-300 Grudziądz.
NIP 8761000331 Tel. 56 46 13 778 e-mail: biuro@ekspol.com.pl
2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji Umowy na podstawie art.6. ust.1 lit. F
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27.04.2016r.
3. Odbiorcami Państwa danych będą podmioty powiązane tj. dostawcy materiałów,
firmy zewnętrzne zajmujące się obsługą księgową, obsługą informatyczną.
4. Państwa dane osobowe przechowywane będą do upływu przedawnienia roszczeń.
5. Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora danych:
dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
6. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznają Państwo,
iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
8. Państwa dane zostały zebrane na podstawie art.23.ust.1 pkt 3 ustawy o ochronie
danych osobowych i przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji umowy.
…………………………………
podpis zamawiającego
Pozwolenie
Ja, niżej podpisany / podpisana zezwalam na wykonanie dokumentacji zdjęciowej zamontowanych produktów
w ramach usługi zgodnie z Ofertą / Zamówieniem
…………………………………
podpis zamawiającego
Ja, niżej podpisany / podpisana zezwalam na wykonanie dokumentacji zdjęciowej podczas przedmiarów w celu
przygotowanie Oferty / Zamówienia.
…………………………………
podpis zamawiającego
Ja, niżej podpisany / podpisana zezwalam na wykonanie dokumentacji zdjęciowej zamontowanych produktów
do wykorzystania w celu marketingowym*.
…………………………………
podpis zamawiającego
* Zdjęcia umieszczone na stronie internetowej Administratora oraz na profilach społecznościowych czy forach,
nie będą posiadały informacji na temat lokalizacji inwestycji, a także nie będą posiadały szczególnych
odniesień, po których można by inwestycję zlokalizować.